میکروپیگمنتیشن تاتو پزشکی

میکروپیگمنتیشن تاتو پزشکی

تهران صادقیه آیت الله کاشانی بعد از بلوار اباذر روبروی پاساژ یاران پلاک 49 طبقه سوم واحد 31 دکتر کاظم محقق 44219771-021
میکروپیگمنتیشن تاتو پزشکی

میکروپیگمنتیشن تاتو پزشکی

تهران صادقیه آیت الله کاشانی بعد از بلوار اباذر روبروی پاساژ یاران پلاک 49 طبقه سوم واحد 31 دکتر کاظم محقق 44219771-021

پی آر پیPRP مو

 

 


 

اگر شما یکی از میلیون ها مرد و زن هستید که از کم پشت شدن مو رنج می برند ، پی آر پیPRP  برای ریزش مو در مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک برای کمک به شما طراحی شده است! این روش از آخرین پیشرفت های فن آوری و تکنیک ها به طریقی استفاده می کند که می تواند به بسیاری از بیماران ما کمک کند تا دوباره نسبت به خطوط موی خود احساس خوبی داشته باشند.

 

ارائه پی آر پیPRP  برای ریزش مو در تهران

اگر احساس خودآگاهی در مورد دور شدن مو یا کم پشت شدن موهای خود دارید ، با بهشت کلینیک تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان تعیین کند! PRP برای ریزش مو در غرب تهران موجود است.

آیا می خواهید دوباره به موهای خود اطمینان داشته باشید؟ امروز با ما تماس بگیرید تا شروع کنیم!

 

پی آر پیPRP  برای ریزش مو چیست؟

پی آر پیPRP  برای ریزش مو یک راه حل جدید و مقرون به صرفه برای کم پشت شدن مو است. اگرچه اولین مورد نیست ، پی آر پیPRP  برای ریزش مو یکی از جدیدترین ، کم تهاجم ترین و مقرون به صرفه ترین درمان های ریزش مو در بازار امروز است. به همین دلیل PRP برای ریزش مو درمان انحصاری مو در مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک است.

به منظور درک اینکه PRP برای ریزش مو چگونه کار می کند ، مفید است که ابتدا درک کنید PRP در واقع چیست. به طور خلاصه ، PRP  مخفف پلاسمای غنی از پلاکت است. این پلاسما یک جز طبیعی خون است. از همه مهمتر ، PRP  دارای خاصیت جوان سازی قابل توجهی است. (در حقیقت ، PRP  قبلاً اغلب با تزریق Mirconeedling و PRP برای اهداف جوان سازی صورت همراه بوده است).

با ورود بیمار ، مقدار کمی خون گرفته می شود. سپس آن خون پردازش می شود تا گلبول های قرمز خون از پلاسمای غنی از پلاکت جدا شود. سپس پلاسما به پوست سر تزریق می شود.

PRP  چه کاری انجام می دهد؟

پلاسمای غنی از پلاکت از پروتئین های خاصی در جریان خون شما حاصل می شود. به دلیل فرایندهای گریز از مرکز مورد استفاده ، PRP در فاکتورهای رشد و سیتوکین های شما به طور قابل توجهی غنی تر از آن است که معمولاً در بدن خود پیدا می کنید. این بدان معنی است که PRP راهی قوی برای معرفی عناصر جوان کننده به مناطق هدف است.

از نظر آنچه برای رشد مو انجام می دهد ، PRP  آبشار بهبودی غنی از مواد مغذی و عوامل رشد را آغاز می کند. این روند فولیکول های مو را تقویت می کند و برای بسیاری از بیماران رشد را تشویق می کند!

 

چه کسی کاندیدای مناسبی برای PRP برای ریزش مو است؟

ریزش مو 35 میلیون مرد و 21 میلیون زن در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده است. بیشتر افراد تمایل دارند که کم پشت شدن موها را به عنوان یک مشکل مردانه در نظر بگیرند - اما این مسئله اغلب برای خانم ها نیز رو به افزایش است. PRP برای ریزش مو یک انتخاب عالی برای مردان و زنان است که بدنبال کاهش اثرات کم پشتی مو هستند.

به طور کلی ، کاندیداهای خوب PRP برای ریزش مو:

کم پشتی موها را تجربه کنید

یک خط مو در حال عقب رفتن داشته باشید

به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار هستند

آواز سیگار کشیدن یا استفاده از محصولات دخانیات

انتظارات واقع بینانه از آنچه PRP برای ریزش مو می تواند داشته باشد داشته باشید

از آنجا که PRP برای ریزش مو یک روش غیرتهاجمی است ، نامزدهای زیادی وجود دارد که می توانند آمپول بزنند. PRP ممکن است برای همه مفید نباشد ، اما بهترین راه برای تعیین اینکه آیا شما برای انجام این روش مناسب هستید ، تعیین یک مشاوره رایگان در یکی از سه مکان ما است.

 

PRP برای نتایج ریزش مو

بیماران احتمالاً در طی چند هفته یا چند ماه شاهد نتایج خواهند بود. بیشتر PRP برای بیماران ریزش مو به 3-4 روش درمانی نیاز دارد. این روش های درمانی به طور کلی با یک ماه فاصله دارند.

بیمارانی که برای تزریق ریزش مو به خوبی به PRP پاسخ می دهند ، تقریباً از هشت هفته شروع به مشاهده موی پرپشتتر و پرتر می کنند. نتایج ممکن است در ابتدا ظریف باشد ، اما به احتمال زیاد در طول دوره درمان کامل افزایش می یابد.

بسیاری از بیمارانی که برای ریزش مو تحت PRP قرار می گیرند ، پیشرفت قابل توجهی در رشد موها گزارش می کنند. اما آنها همچنین افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس را گزارش می دهند. بیماران این واقعیت را دوست دارند که دیگر مجبور نیستند در مورد بیرون رفتن احساس خودآگاهی کنند. آنها لازم نیست مطمئن شوند که برای هر مناسبتی کلاه دارند! آنها فقط می توانند اجازه دهند موهایشان کمی آزادتر ، کمی با اعتماد به نفس بیشتر از قبل جریان یابد!

هزینه PRP برای ریزش مو چقدر است؟

هزینه PRP برای تزریق ریزش مو به شرح زیر است:

 معادل  30 تا 50 دلار برای هر جلسهدرمان

• 3-4 درمان معمولاً برای هر بیمار لازم است

 

مشاوره رایگان

هر PRP برای درمان ریزش مو با مشاوره آغاز می شود. در مرکز پوست و زیبایی بهشت کلینیک، ما در حال ارائه مشاوره رایگان به بیماران علاقه مند به پلاسمای غنی از پلاکت برای درمان ریزش یا کم پشت شدن مو هستیم.

در طول این مشاوره ، شما می توانید هر گونه سوال در مورد PRP ، روند جمع آوری پلاسمای غنی از پلاکت یا سرعت انتظار نتیجه را داشته باشید. روند مشاوره متمرکز بر ارتباطات است ، بنابراین بیماران از همه جنبه های درمان آگاه هستند و از تصمیم خود برای ادامه اطمینان اطمینان دارند.

برای شروع روند مشاوره رایگان و شخصی خود ، با تماس بگیرید  !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد